MoodCrawler este o echipă românească care se folosește de criptomonedă pentru a crea un ecosistem bogat în utilizatori motivați. Vedeți diferența? MLM-urile fac exact reversul – aduc utilizatori motivați pentru a crea un ecosistem.
Cum functioneaza
Să preuspunem că ai o problemă de
rezolvat. Pe site-ul Moodcrawler, echipa dă un exemplu – ți s-a defectat
mașina. Există întotdeauna soluția să postezi pe Facebook nevoia ta,
după care cei care vor să te susțină…să dea like și share. Problema ta
persistă, nimic nu s-a rezolvat. Nu ai făcut altceva decât să îți
informezi prietenii în legătură cu problema ta și motivul pentru care o
să întârzii la servici. Pe Moodcrawler însă ai putea să ai parte de
susținere pragmatică. Un utilizator, să zicem cineva care a avut aceeași
problemă sau care este de meserie mecanic, îți dă soluții concrete ca
tu să îți rezolvi problema.
Propunerea creatorilor Moodcrawler este
aceea de a oferi soluții reale, în lumea reală. Odată ce un utilizator
vorbește despre o situație care trebuie rezolvată, ceilalți participanți
vin cu soluții reale. Poate că cineva, în loc să dea ”like și share”
sau ”retweet”, așa cum se întâmplă pe rețelele de socializare de până
acum, va veni cu soluții pe care le puteți discuta, va intra în echipa
ta de suport.
Motivul pentru a face acest lucru este pentru că va fi răsplătit de
către platfromă cu jetoane MoodCoin, monedele implementate în sistem.
Cu alte cuvinte, MoodCrawler crează o
economie internă pentru cei care vor să se sprijine unii pe alții. Fie
că este vorba despre ajutor umanitar, de consultanță și susținere
emoțională sau de crearea unor echipe de lucru pentru diferite proiecte.
Este vorba despre ideea de rețea socială dusă cu un pas mai departe. In
lumea pragmaticului, un fel de Facebook al problemelor rezolvate.
De ce va crește MoodCoin in valoarea pe piață și care este valoarea platformei MoodCrawler?
Valoarea banilor este dată de încrederea
pe care o investesc oamenii. De nevoia lor de a lua ceva simbolic, o
fisă sau o bancnotă, și a crea un sistem de schimb în care sunt dispuși
să primească acel ban pentru niște servicii sau produse.
MoodCoin are potențial fantastic din
acest punct de vedere. Vine din start cu o serie de sugestii, de nevoi
ale oamenilor care se pot rezolva pe platforma MoodCrawler. Aduce deci
în prim-plan un produs important, nevoia de colaborare, pe care îl
monetizează. Istoric vorbind, astfel de proiecte au avut succes.
Quora
are mii de utilizatori profesioniști care oferă sfaturi și soluții
pragmatice. Internetul din ultimii ani îți oferă șansa să câștigi bani
de pe urma abilităților tale, oricare ar fi ele. BlaBlaCar sau Uber au
venit cu un sistem de taximetrie descentralizat prin care oamenii
câștigă ceva bani suplimentari la final de lună. De ce nu s-ar face și o
platformă pe care să poți să contribui cu cunoștințele tale. Sa poti
face lumea mai bună și…în tot procesul, să faci ”bani de acasă, rapid
și ușor”, vorba reclamei, doar că într-un cadru autentic?
Importanta comunitatii
Ideea în sine este foarte bună. Crează o
comunitate solidă și un public care să se implice în ecosistem cu un
scop precis. Astfel, comunitatea noii criptomonede devine una solidă.
Dacă închidem cercul, este vorba despre ceea ce spuneam la început – o
monedă trebuie să creeze o piață și doar asta poate să îi garanteze
succesul.
Așadar, ideea că mood va crește în
valoare este susținută de cât de mult credeți în acest tip de piață.
Platforma Moodcrawler preia ce este mai interesant de la platforme ca
Facebook, KickStarter, Quora, 7CupsOfTea și oferă totul sub forma unui
pachet pe care să îl monetizezi. Ca și consultant într-o problemă pe
care tu o stăpânești foarte bine, poți să câștigi bani frumoși. Ca
utilizator care are o problemă de rezolvat poți obține susținere
nebănuită.
ICO-ul și răsplătirea primilor veniți
Pentru început, cei de la MoodCrawler au
lansat un ICO. În ICO-uri primești ocazia de a cumpăra criptomonedă la o
fracțiune din prețul pe care se preconizează că aceasta îl va avea la
momentul lansării pe platformele de schimb. În felul ăsta, contribui la
dezvoltarea plaformei si te afli printre primii care investesc încredere
în proiect. Ești răsplătit cu o criptomonedă, la preț mic, a cărei
valoare va crește.
” Suntem în faza ICO – Initial Crowdfundin Offering.
Asta înseamnă că oferim moneda la o fracţiune din valoarea la care
anticipăm că va fi listată pentru a obţine un capital minim de
investiţie. Capitalul iniţial se traduce în diferite plăţi şi cheltuieli
de întreţinere. Partea bună e Moodcoin-ul a fost deja acceptat ca
metodă de plată: pentru pachetul de sponsor web la Bitcoin Expo Londra
ce a avut loc anul trecut; pentru dezvoltarea platformei şi a aplicaţiei
web.” Explică cei de la MoodCrawler într-un comunicat.
În final nu putem decât să susținem
proiectul și să îl dăm ca exemplu. Când vreți să alegeți o monedă în
care să investiți, uitați-vă întâi la felul în care crează o piață și o
comunitate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu